.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تضعیف نود اثرش نابودی فوتبال است
پس از دو هفته عدم پخش برنامه پرمخاطب نود، باشگاه نساجی مازندران به حمایت از این برنامه پرداخت و از مدیران شبکه سوم سیما درخواست کرد اجازه ندهندتا نود تضعیف شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در بیانیه حمایت باشگاه نساجی از برنامه نود آمده است:

در شرایطی که فوتبال ایران از بی‌عدالتی‌ها، ناپاکی‌ها و ناداوری‌ها رنج می‌برد، شاهد تعطیلی دوهفته‌ای برنامه تأثیرگذار نود هستیم، اتفاقی که به‌طور قطع و یقین به ضرر فوتبال پاک و به‌سود ناپاکی‌های فوتبال است.

آقایان مسئول، آقایان مدیر در شبکه سوم و سیما! به گوش باشید و چشمان خود را تیز کنید، در این فوتبال اتفاقاتی در حال رخ دادن است که اگر بخواهید نود و عادل فردوسی پور را هم تضعیف کنید، به‌زودی چیزی از فوتبال باقی نخواهد ماند.

باشگاه نساجی مازندران در ۹ هفته گذشته از لیگ هجدهم و به گواه کارشناسان از ناحیه داوری متضرر شده است، هواداران این تیم ریشه‌دار و مظلوم مازندرانی تا واپسین دقایق دوشنبه‌شب چشم انتظار ماندند بلکه نود پخش شده و از مظلومیت نساجی رونمایی شود اما زهی خیال باطل! البته نساجی مازندران فقط سنگ خود را به سینه نمی‌زند زیرا قضاوت در خصوص داوری‌های اشتباه و ناعادلانه را به افکار عمومی سپرده که قاضی‌تر از هر قاضی فوتبالی هستند.

آنچه ما را به وادار به انتشار این بیانیه کرد، تقاضای هزاران هزار و میلیون‌ها فوتبالدوست ایرانی از مدیران سیماست که به‌خاطر عدل، عدالت و جلوگیری از ناپاکی‌ها خواهان پخش برنامه نود هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.